Byl jsem překvapen, jak rychle jsem dostal návrh zpracovaného textu. I přes stručné zadání a podklady v angličtině byl hotový text správně a čtivě napsaný, mohli jsme jej hned uveřejnit jen s malými úpravami. Co se mi na PlaCla líbí ještě víc, je skvělý klientský servis, intuitivní zadávání a správa poptávek.
Jakub Charvát, tiskový mluvčí ADRA, o. p. s..
Službu PlaCla využíváme k občasné propagaci nových projektů hlavně z důvodu, že řešit s každým médiem jednotlivě podmínky a články by bylo pro nás časově náročné. PlaCla za nás udělá výběr kvalitních médií, vykomunikuje veškeré detaily zadání a nám zašle ke schválení již finální podoby reklamních článků. Supluje nám tak vlastně v některých případech služby mediálního nákupčího, a to za velice férových podmínek. Pokud jde o rychlost a kvalitu práce, neměli jsme nikdy žádné výhrady.
Richard Chupáč – jednatel Prague Offices Solutions s.r.o.
Placla prošla pod novým provozovatelem velkou proměnou. Dříve se jednalo o jednoduchý systém vhodný pouze pro nákup článků z méně kvalitních webů. Nyní jsou v systému významné stránky, od zpravodajských portálů po hlavní hráče v jednotlivých oborech. Díky článkům a přímo získat nové zákazníky a průběžně budovat brand, což je hlavní smysl SEO.
Marek Hnátek, SEO konzultant na volné noze www.marekhnatek.cz
Oceňujeme u PlaCly především jednoduchost celého procesu a také velký výběr webů. Dále chválíme přesnou kontrolu článků, kdy kontrolor najde i opravdu drobné chyby, kterých si běžný čtenář nemusí ani všimnout. Podpora Placly reaguje velice rychle. Vždy vše bez problémů.
Ing. Eliška Žebráková, odborník na internetový marketing ve společnosti MARF s.r.o.
Velmi ráda využívám službu napsání článku s osobní asistencí. Díky tomu mohu přesně vysvětlit podstatu článku, eliminuji případné opravy, nemusím znovu a znovu vysvětlovat styl psaní a vše je bez zbytečných časových prodlev. Tato možnost spolupráce mě mile překvapila.
Romana Holečková, marketingový specialista Fortemix, s.r.o.
Placla nám především významným způsobem šetří čas. Nepopsatelně usnadňuje zadávání článků (není nutná přímá domluva s redakcemi jednotlivých serverů, nemusíme platit a dávat do účetnictví desítky faktur na drobné částky). Tým Placly dbá na vysokou kvalitu publikovaných článků (často upozorní na chyby ať už stylistické či pravopisné), kterých si člověk při pročítání článku ani sám nevšimne. Kromě toho je na Placle spousta zajímavých a navštěvovaných serverů, a tak články neslouží jen k linkbuildingu, ale často z nich přijde i zajímavá návštěvnost, a dokonce i objednávky.
Štefan Ihnat, jednatel Critical works s.r.o.
PlaClu využíváme při plánování a realizaci PR strategií pro naše klienty. Ceníme si na ní zejména velké rozmanitosti serverů, nabízí totiž malé, úzce zaměřené oborové weby i velké zpravodajské servery. Díky PlaCle navíc ušetříme každý měsíc spoustu času. Výhodou je flexibilita, rychlá odezva podpory a možnost vložení individuální poptávky.
Lucie Šedivá, content strategist v agentuře Sun Marketing
Službu PlaCla využíváme pro všechny naše klienty, kterým spravujeme síť zpětných odkazů. Jeho hlavní výhodu spatřujeme v možnosti nastavení cenové poptávky tak, aby zajistila dostatečné množství nabídek a umožnila nám vybrat si kvalitní a tématické blogy. Je vhodné napsané články důkladně pročíst a autory případně upozornit na překlepy, spolupráce s nimi je však zcela bezproblémová, za dobu používání PlaCla jsme ani jednou nemuseli využít institutu arbitra.
Petr Janů – Internetová agentura Cognito.cz
PlaCla mi nabízí široké portfolio webů, kde jsem našel svoji cílovou skupinu. Prodávám dětský rostoucí nábytek, který je i přes dlouhé roky na trhu poměrně neznámý. PlaCla mi významně urychluje hledání webů, kde mohu tento sortiment představit. Přestože, jsem bral články především jako způsob, jak dostat svůj nový eshop do povědomí, tak z přímého přístupu z článků již máme objednávky. Vliv na pozice a návštěvnost z vyhledávačů je také patrný. Jako malý eshop zvažuji investice do propagace velmi pečlivě a články si již zajistili pevné místo v našem marketingu. Díky poptávkám pouze publikace jsem získal zajímavé odkazy i objednávky. Škoda, že na přípravu vlastních článků nemám více času.
Ing. Pavel Kočárek, majitel eshopu Rostoucí Nábytek.com
Díky fantastické zákaznické podpoře a neustálým „zlepšovákům“ se mi na Placle stále lépe pracuje. Objevuji zde nové kvalitní zdroje, které přivádějí nové návštěvníky na web zákazníků a navíc fungují jako silné zpětné odkazy. Placla mne inspiruje po všech stránkách a budu nadále využívat jejich služeb. Tímto dávám palec nahoru lidem, kteří za Placlou a jejím fungováním stojí. Děláte to opravdu skvěle!
Pavla Simonsen, majitelka NETSTEP.cz
PlaCla nabízí unikátní balíček služeb, který je vhodnou součástí internetového marketingu – právě proto je využíváme. Zákaznický servis je špičkový a umožňuje zejména v počátku snadný rozjezd. Jde o velmi vhodný doplněk a/nebo alternativu klasických PR článků, kde v krátkém časovém intervalu získáte médium, obsah a zpětné odkazy.
Táňa Horynová, jednatelka People Communications s.r.o.
PlaClu využívám již několik let jako inzerent a z počátku jsem jí nedával moc důvěry. To se ale v posledním roce změnilo, jelikož jsem si ověřil kvalitu poskytovaných služeb. Oceňuji hlavně pestrý výběr webů, kam lze článek umístit, přijatelné ceny a rychlost reakcí jak technické podpory, tak pisatelů článků. Proto službu PlaCla využívám téměř každý den. Děkuji!
Marek Beneš webSEO.cz
Službu Placla využíváme pravidelně při práci pro naše klienty. Našim SEO konzultantům významně usnadňuje práci v oblasti linkbuildingu. A výsledky jsou nesporné. Placla.cz zrychluje čas vytvoření článků na zajímavých webech pro naše klienty. Rychlá komunikace s „bloggery“ i velkými vydavatelskými domy zjednodušuje zadávání i publikování textů a šetří tak čas našich konzultantů a ve výsledku i finanční nákladnost pro naše klienty.
Robert Junek – Effectix.com – tvorba webů a SEO optimalizace
PlaClu využíváme jako jeden z hlavních linkbuildingových prostředků pro naše klienty. U většiny klientů u nichž jsme jej použili, došlo k nárůstu návštěvnosti z neplaceného vyhledávání i ke zlepšení pozic cílených klíčových slov. PlaCla patří v současnosti bezesporu mezi nejúčinnější linkbuildingové prostředky, což dokazují reálné výsledky webů našich klientů. To je důvodem, proč jej doporučuji malým středním i velkým webům.
Michael Muselík – Marketingwebu.cz – internetový marketing a seo optimalizace webu
Knihy zmiňující PlaClu
Petra Mikulášková, Miroslav Sedlák: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod – Stránka 152
Jan Linhart, Michal Kubíček: 333 tipů a triků pro SEO – Stránka 211
Martin Domes: SEO jednoduše – Stránka 98
Viktor Janouch: Internetový marketing – Stránka 176
David Procházka: SEO: cesta k propagaci vlastního webu – Stránka 101
Službu placla.cz využíváme již řadu měsíců a jednoznačně jsme ji vyhodnotili jako neúčinější nástroj internetové reklamy. Umožňuje nám efektivně, snadno a rychle informovat naši cílovou skupinu o našich produktech a zároveň se velmi snadno ovládá. Placla.cz je skvělý nápad, co nám šetří čas a peníze a doporučili jsme dál.
Pavlína Veselá – Institut pro lepší zrak, s.r.o
Placla působí jednoduše a efektivně a skutečně takový je. Přemýšlím, komu bych ho doporučil. Konkurenci našeho serveru Omlazení rozhodně ne…
Lukáš Vodička – Omlazeni.cz
Články
Václav Bartoš: Kvalita textů je pochopitelně důležitá a hlídáme ji, protože nespokojený inzerent nám nezavolá, ani nenapíše mail nebo nevyužije online chatu s podporou. Takového inzerenta už jednoduše nikdy neuvidíme a ztratíme jeho důvěru. Takže kvalitu článků denně kontrolujeme.
MediaHub – Blogery si platí prodejci pneumatik i politici
Jako další obrovskou výhodu PlaCly považuji, že tato metoda linkbuildingu je naprosto v souladu s podmínkami vyhledávačů a nemůže vyvolat penalizaci, kterou jsme kvůli činnosti SEO agentury byli potrestáni vyhledávačem Seznam.cz. Tato penalizace odsunula náš e-shop daleko dozadu ve výsledcích vyhledávání. Nyní se mimo jiné i díky Placla.cz dostáváme opět vzhůru.
Trend Marketing – Blogování s peněženkou (case study)
Jednou z prvních je, za kolik peněz se dá článek takto publikovat. Na internetu najdeme částky okolo 200 Kč za článek (včetně jeho vyvěšení). To je v reklamní branži vskutku skvělá cena.
Marketing Journal – Jedna z cest, jak dostat PR články na internet
Proč vlastně firmy touží po placených bloggerech? Je to dobrý způsob, jak se svými produkty proniknout do média s velkou sledovaností, ale co je nejdůležitější, lidé bloggerům věří a dají na jejich doporučení.
Hospodářské noviny – Drahuš, to teď frčí